22.03.2010

Hello
Nu sitter jag i soffan än en gång oc slappa och jag känner mig helt död och jag kommer nog att gå och lägga mig och nanna kudden strax...
Men klockan är ju bara halv åtta, SKANDAL!!!
Nåja är man trött så är man...
Idag har varit en dag med mycket skojj men det har även funnits motgångar
(som några vindrutor med fel bakspegelfäste)
Men allt löste sig och gick bra...
Sedan blev det hem gång kl 4, men strax innan detta så hörde jag mig för om jobb
(möjligen en anställning)
Så nu kan jag bara hoppas och se vad som händer...

Jag fick en smileis i min choklad!

Lite gott och blandat!!

Nåja nu sitter jag som sagt och slappar i soffan, men det blir inte länge till för jag är för trött för att hålla mig vaken...
Ne detta får bara allt för idag, sov gott!!
See Ya Later!!!


Kommentarer
Postat av: jenni

Skyssta bilder ;P hihi

2010-03-24 @ 12:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0