19.03.2010

Hello
Nu sitter jag i soffan, ny duschad och trött...
Klockan är halv 1 på natten och jag ska nog gå och lägga mig snart, typ efter detta inlägg XD
Idagen har varit bra det e ju trotts allt fredag inte för att det hände så mycket idag men det är ju alltid skönt med fredag...
På praktiken gick det bra, förutonm att jag hade ett litet missöde men det löste sig iaf och det var bra...
Sedan då kollade jag vad det skulle kosta att byta vindruta på våran volvo...
Jag fick även nya arbetskläder idag med Ryds logga på, så nu ska jag bara vänta på att tröjor/jackan kommer oxå...
Det är jätte skönt att få nya kläder med rätt logga på istället för arbetskläderna som man får av skolan med skolans logga på, man känner sig som en i gänget när man har samma logga på kläderna...XD

Men men nu ska jag försöka att väcka älsklingen för han har somnat på soffan och han måste in i rummet och lägga sig på sängen istället..
Imorgon vet jag inte ríktigt vad som händer men vi får se...

See ya Later!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0