08.03.2010

Hello
Idag var det första dagen efter lovet och även första dagen på Ryds glas...
Tyvärr började inte dagen jätte bra, jag skulle ha gått upp kl 6 men så klumpig som jag är så vaknade jag 7.40 och då var det 20 minuter kvar tills min buss skulle gå så jag flög upp ur sängen och ringer till jenni och såger at jag kommer att missa bussen, men jag hade ju en så underbar kille som körde mig imorse så jag hann iaf dricka mitt morgon kaffe..
Men när jag och älsk sätter oss i bhilen så ringer jenni och berättar att bussen var jätte seg så hon missade den andra bussen som endas gå 2 gånger i timmen, så jag och älsklingen tog en sväng förbi högdalen och hämtade upp henne...
Sen åkte vi en sväng förbi macken så jag kunde köpa mig en matlåda...
När vi tillslut kom fram till ryds så fick jag ett skåp och så fick jag ge måtten på mina kläder till en kille som skulle beställa arbetskläder till mig och jenni, hur skjyst som helst...
Sen så fortsatte dagen och idag han jag att göra 3 vindrutor och en dörruta, mycket nice...
Sen vid fem i 4 så var det dax att gå hem så jag och jenni tog vårt pick och pack och lunkade till bussen...

Väl hemma så blev det världens godaste middag, fläskfile med potatisgratäng och beanessås, Mums*
Så nu ligger jag i sängen och tar det lugnt för att jag senare ska gå och lägga mig för att jag ska upp klockan 5 imorgon bitti...
Nåja detta var min dag och jag skriver imorgon igen...
See Ya Later!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0