07.03.2010

Hello
Idag har jag gett mig fan på att jag ska bli klar med projektet, jag ska inte lägga ifrån mig datan för en allt är klart...
För som sagt så har kah redovisning på torsdag så det måste bli klart nu...
Och sen efter det är det bara att hoppas på det bästa...
Nåja Älsklingen sover fortfarande och jag ska sätta igång med projektet nu...

Igår så var vi ute och rullade i våran nya bil, en volvo 360...
En lite söt, röd volvo från -88...
den har haft 3 ägare och är pedantskött, mycket fin...
Men det finns ju såklart lite rost och så men annars var den fin i lacken och med tanke på att den är röd så har den rödafärgen blivit matt...
Men det är ju sånt man får räkna med när det är en 22 år gammal bil..

Lite söt är den tycker jag iaf!!!

Ne nu ska jag väcka älsk sen ska jag plugga..
See ya Later!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0