02.03.2010

Hello
Vilken otur man har, jag och älsklingen gick upp tidigt så att vi skulle åka och besikta bilen igen eftersom att han fick nerslag på handbromsen...
Men vi kommer inte längre än till korsningen vid Huddingevägen/sockenvägen och så kolliderar vi med en annan bil och det blir bara sopor kvar av våran bil...
Men det första jag tänkte var att komma ut och kolla hur det gick för dom som satt i den andra bilen...
det var bra med dom det enda var att killen som körde slog i sitt huvud och hade ont...
Jag slog i mitt huvud i sidorutan vid kollisionen med nu är det ingen fara...
Men bilen är påväg eller så är den redan på gladökvarn...
Så vi måste åka och tömma den...

Men såhär ser den ut ialla fall...

Nu är bilen helt sne och vriden och det bara pissade ut kylarvätska...

Motorhuven trycktes upp i 90 grader av kollisionen

See Ya Later!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0