01.03.2010 fortsättning

Hello
Snart är det dax att gå och nanna kudden, men jag tänkte visa vad som fick följa med mig hem frå liljeholmen...

Ett impulsköp- en t-shirt med texten(i am so blogging this)
Hostmedicin
Linnen
Leggins
Nagelfil
Maskara
ögonskugge topps
(eller vad dom kallas)
Fundation svamp
Ögonskugga

Sedan ville jag vara snäll mot min mamma så jag köpte 30 tulpaner till henne, man måste ju skämma bort sin mamma ibland...

Men när jag kom hem så märkte jag att jag hade köpt fel färg på maskaran så den måste jag byta imorgon, sen märkte jag oxå att det var smak på hostmedicinen körsbär och choklad varför vill man ha körsbär och choklad smak på hostmedicinen?
Men det spelar ingen roll den var inte jätte äcklig iaf...

Så imorgon på schemat så finns det följade:
Åka till bil besiktningen med älsklingen
Åka till liljeholmen och byta maskaran
Tvätta med mamma
Plugga

Så finns lite att göra men det är inte så farligt..
See ya Later!!!


Kommentarer
Postat av: S

Du MÅSTE berätta hur bra den där mascaran är sen :D

2010-03-03 @ 10:13:36
URL: http://mysmurkla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0