27.06.2010

God kväll!
Just nu sitter jag i soffan hemma och väntar på att älsklingen kommer hem så jag kan börja att laga middag...
Idag blir det spagetti och falukorv sedan till efterrätt blir det glass med jordgubbar och massor med annat gott..
Ikväll så ska jaf inte vara uppe så länge för att imorgon är det jobb som står på schemat...

Denna helg har varit trevlig med bled annat, filmkvällar, årets första dopp....
Men i fredag så var jag dålig så min midsommar blev att ligga på soffan hela dagen och kolla på TV...
Idet så roligt kanske men vad ska man göra om man inte mår så bra....
Men igår så åkte jag och älsk iväg med polarna och badade för första gången för iår...
Det var kallt men ändå skönt...


Imorgon så ska jag till jobbet iaf och efter de så ska jag och älsk kanske åka till frisören för att klippa oss...
Men jag vet inte om det blir så men vi får som sagt se..
Nåja nu ska jag börja med middagen...
See Ya!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0