21.06.2010 fortsättning

God Kväll!
Nu sitter jag i soffan med familjen och kollar på Tv och dricker kaffe...
Bilderna från min student som är tagen av fotografen i skolan kom idag och dom bilderna var ganska så fina...

Min dag på jobbet har varit lugn, och den har inte varit så stressig som det var förra veckan...
Snart ska jag iaf gå och duschan och efter det så tror jag att jag tänker sova för natten, jag känner mig så himla trött för att jag sov jätte dåligt i natt...
Så nu ska jag ta igen denna nattens dåliga somn med att gå och lägga mig lite tidigare ikväll..
Men nu tänkte jag iaf smmanfatta min helg eftersom att jag var så dålig på att uppdatera i helgen...

Fredag: Mycket jobb men denna dag blev vi iaf klara klockan 3 och hann att städa lite  verkstan sedan var det bara att åka hem och sova för natten, var så sjukt trött pga av en stressig vecka men det var ju så skönt med fredag iaf...
Lördag: Idag fyller min morbror 45 år, så jag och älsklingen åka hem till honom för att äta grillad mat och dricka lite öl...
Senare på kvällen så träffade vi sara och christoffer och spenderade resten av kvällen här hemma hos oss och kollade på film och snackade lite skit ...

Söndag: Mys dag på soffan och sedan åkte jag och älsklingen och åt lite pizza med Raimo, efter  detta så åkte vi ut på en sväng...
Efter ett tag så stannade älsklingen och då fick jag prova att köra lite bil oxå...
det var skit roligt ocg nu känner jag ännu mer pepp iför att ta körkortet...
Jag ska bara ansöka om körkorts tillstånd sedan ska jag börja att övningsköra...

Detta var allt som hände denna helg..
See Ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0