17.06.2010

God Morgon!
Trött, Trött, Trött....
Men man kanske får skylla sig själv om man är ute och åker med grabbsen och fru lundin till klockan 1 på natten och bara får sova i 4 timmar...
Men jag får väl ta igen detta med att gå och lägga mig klockan 20 ikväll och sova ut lite grann....
Snart ska jag och mitt kaffe ge oss av till bussen, jag ska möta satte vid busshållplatsen och jenni på bussen...
Kanske ska dra förbi macken och köpa mig lite frulle...
Men men nu ska jag facebooka lite innan jag går...

See ya Later!!!


Kommentarer
Postat av: Fru lundin

.. Och alla vill se korten från denna underbara kväll (a)

2010-06-18 @ 01:33:28
URL: http://frulundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0