16.06.2010 fortsättning

God Kväll!
Nu sitter jag i soffan med Fru Lundin och har precis druckit lite kaffe och snackat lite skit..
Det är ju grymt skönt att prata av sig lite med en person som faktist lyssnar och bryr sig...

Min dag på jobbet var ganska så hektisk mycket att göra och allt gick fort att gör...
Vi blev klara med allt klockan 3 och då var det bara att börja städa upp efter sig..
 Sedan gick ag och jenni till bussen och åkte mot högdalen, i högdalen mötte jag satte som jag gjorde sällskap med hem...
Väl hemma så gick jag och la mig på sängen och somnade på fläcken...
Vacknade när mamma kom och sa att det var middag, efter jag hade ätit så kom fru Lundin...
Nu ska jag vara lite social...
See Ya !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0