15.06.2010 fortsättning

God Kväll!
Just nu sitter jag i soffan med min älskling och vi har suttit och kollat på massor med roliga youtube videos...
Idag så jobbade jag ut på stan i stället för att vara i verkstan..
Jag och robin gjorde 4 bilar och var klara klockan 3, då var det lagom dax att åka tillbaka till verkstan...
Väl där så bytte vi vindruta på utebilen...
Sedan kom älsklingen och hämtade mig och jenni så var det dax att åka hem...

När vi kom hem så gick jag och la mig på sängen en stund sedan kom mamma och väckte mig när det var dax för middag...
Och nu tror jag att jag ska ta och sova för natten, jag känner mig ganska så trött efter att ha flängt på stan en hel dag och gjort jobb...

God Natt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0