14.06.2010

God Morgon!!
Och jag är ovanligt pigg denna morgon...
Så just nu sitter jag och dricker kaffe i min mammas sällskap och strax ska jag ta och springa iväg till bussen...
Men det finns vissa i detta hushåll som inte behöver gå upp, varför?
Jo för att min älskling har semester, lycko ost!!!
Men men jag ska jobba och käna lite pengar, han har ju jobbat hela året och med detta så har han gjort sig mycket väl förkänt av semeter...

Igår så uppdaterade jag inte för jag hade inte datorn igång på hela dagen...
Och det var skönt att bara slappa en hel dag, det kan vara därför som jag känner mig pigg idag för att jag gick och la mig vid 22 tiden igår...

Ne nu ska jag ta och göra det sista innan jag måste gå...
See Ya Later!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0