09.06.2010 fortsättning

God Kväll!!
Nu sitter jag i soffan och tar det lugnt, dagen har varit hård iaf för mig som har haft ont i magen och ryggen hela dagen...
Men det är bara att bita ihop och jobba för jag jobbar ju nu för pengar, och man får ju inga pengar om man e hemma och lurkar i soffan...
Men det funkade att jobba efter att jag hade tagit en ipren..
Idag lämnade till och med en polis in sin privata bil på vindrute byte...
Nice!
Snart ska jag ta och duscha och efter det så ska jag nog gå och lägga mig för natten...
Jag är lite trött efter att ha haft ont hela dagen...
Men innan jag somnar så måste jag göra en matlåda...

Bilden är inte tagen idag, jag ser mycket mer risig ut idag!
See Ya !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0