07.06.2010

Hello!
Nu sitter jag hemma efter en hel dag på jobbet...
Idag så fick vi ta och jaga lite mås-ungar eftersom att dom hade ramlat ner eller nått från taket, med tanke på att mamma mås och pappa mås attackerade både oss som jobbade och kunderna...
Men efter mycket om och men så fick vi tag på ungarna, jag fångade den ena med en trasa och den andra fångades i en sophink...
Efter att vi fångade dom så släppte vi ut dom på taket igen...
Så det var väl dagens goda gärning..

Dom var ganska så söta iaf men dom kommer väl inte att vara söta så länge till...

Men ni ska ni gå sammanfattningen av min helg...
Fredag:
Denna dag tog jag studenten, och jag kan säga att jag var ganska så påverkad...
Men det var iaf roligt att ta studenten med bra betyg...
Så nu var minst 12 år i skolan slut, och nu börjar vuxenlivet...
Och jag vill bara tacka för alla fina presenter och för uppvaktningen på min mottagning..

Lördag:
Detta blev ju då en bakisdag...
Men på kvällen så åkte jag, älsklingen och christoffer iväg och bowlade lite...
Söndag:
Denna dag åkte jag och älsklingen till hans jobb för att hjälpa stefan med bilen lite, sedan åkte vi och åt  middag...
Efter middagen åkte vi ut på en sväng med grabbsen i Raimos bil...

Imorgon så är det jobb som gäller, så det jag ska göra ikväll är väl att dusch och sedan gå och läggam ig för natten...
Men sov gott..
See Ya Later!!!


Kommentarer
Postat av: jenni

Jag sa ju att dom va söta...

2010-06-07 @ 21:30:06
URL: http://sokura.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0