15.07.2010

God Kväll!
Oj Oj Oj , nu har jag varit sjukt dålig på att uppdatera men det har ju varit så himmla varmt så jag har inte pallat att ens ta fram datan...
Men jag tänkte att jag skulle uppdatera med lite bilder som jag har på min mobil...
Här kommer lite olika datum...

2/7-10

Första biledn jag tog med min nya mobil, xperia x10 mini =)

3-4/7-10

Här är jag pväg hem till pernilla för att festa lite med henne och tjompa, älsklingen och raimo följde oxå med...

4/7-10

Är och badar på flaten med pernilla eftersom att man måste återhämta sig och ha en bakis dag..


5/7-10

Jenni grymt cool på jobbet

6/7-10

Min nya snygga handväska, jag äslkar den!!!

9/7-10

Jag var ute på stan och rände med mamma, roger, daniel och sandra och drack lite öl samt en super god shot på ett ställe inne i gamla stan...

10/7-10

Mys i sängen, dessa två är mina älsklingar!!!

12/7-10

Roligt på jobbet med girlsen och grabbsen!!!

13/7-10

Klämde mitt finger i en backlucka som mats råkade dra igen när mitt finger var där...
Detta gjorde sjukt ont...

15/7-10

Men nu är det bättre!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0