04.07.2010

Hello!
Haha jag vaknade för ca 1 timme sen, men jag gick inte och la mig för än klockan 6 imorse...
Igår så var jag,älsklingen, raimo, adde och angie och badade i hellas...
Sedan åkte vi hem till mig och kollade på wall:e, och den var skit bra...
Sedan ringde pernilla från jobbet och sa att det var party hemma hos henne så självklart så åkte jag och älsk och raimo över till henna och satt där till klockan halv 6 på morgonen...
Mycket snack och massor med skratt, och kvällen slutade med att pernilla däckade och jag ringde 112 för att en lekpark lite längre ner för gatan stog i lågor...
Så det får väl vara dagens goda gärning...

Snart ska jag och älsklingen ¨äta lite middag sedan ska vi dra iväg och bada med pernilla...
Mycket skönt att svalka sig, för idag är det varmt tycker jag...

Imorgon är det dax för jobb igen...
Men helgen har ju ialla fall varit bra..
See Ya Later!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0