28.01.2010

Hello
Nu sitter jag hemma och kollar på robinson med familjen..
Imorse så gick jag och älskling upp kl 8 och drack lite kaffe, sen åkte vi till sollentuna som vi inte ham med igår, älskling köpte sitt bromsok..
sedan åkte vi vidare till macken och köpte lunch sedan bar det av till älsklingens jobb....
Och där har jag sutti från kl 11 till kl 18 och under dessa timmar har jag suttit och pluggat, så nu har jag bara power pointen kvar och sedan förberedelserna inför redovisningen...
Imorgon så ska jag kanske sattsa på att få klart power pointen för sen behöver jag inte tänka mer på det..
Men det är ju helt upp till om jag orkar...

Det känndes skönt att komma ut från lägenheten (bullret och oljutet) och hitta på nått annat...
Men vi får se vad som kommer att hända i morgon, btw så har jag och älsklinen varit tillsammans i 2 år och 5 månader imorgon...
Det är ett bra tag och vi har fortfarande inte slagit ihjäl varandra ;P

See Ya Later!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0