27.01.2010 fortsättning

Hello
Nu har jag percis duschat och sitter nu och kollar på travet, älsklingen satsade lite pengar idag men det blev inge bra....
Nåja, åkte med älskling när han skulle till sollentuna men vi kom aldrig fram, satt i bilkö i ca 1 timme och då tröttnade älsk och vände hemmåt igen för att stället han skulle köpa ett bromsok hade redan stängt...
Men men så vi tog en tripp förbi Willy´s för att köpa godis och chips, sedan bar det av hem igen för att äta middag...

Som sagt så är det snöstorm ute, och jag som trodde att snön skulle försvinna nu, men icke sa nicke, nu kommer det ännu mera snö...
Så här såg det ut från våran loftgång och från bilen i bilkön...


Stambytet går även frammåt, nu kan man se in till grannen...
Det är nu nämligen hål i väggen där det går rör ner...
Plus att vårat badrum ser ut som en krigszon...
Men en positiv grej är att nu har vi fått tillbaka vattnet i köket...YAY


Nu har jag ialla fall fått tummen ur arslet och tagit kort på det jag köpte igår...


Ne nu ska jag vara lite social med älskling sen ska jag nog gå och lägga mig...
Sov gott...
See Ya Later!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0