25.01.2010

Hello
Massor med buller och oljud, nu är byggkillarna här igen och har börjat med att bryta i golv och väggar...
Det är ju tur att dom bara jobbar till kl 16.00 på dagarna..
Men men idag har jag damsugit, jag skulle igentligen gjort det igår men jag orkade inte det då, så jag tog mig tid att göra det nu...
Skönt att ha fått det gjort...

Igår så kom fru lundin över och snackade lite skit, sen åkte vi till pizzerian i rågsved och käkade middag..
Efter detta så skjutsade vi fru lundin till tullinge för att hon skulle träffa sin kompis...
När vi hade dumpat henne i tullinge centrum så åkte vi och träffade Ramio...
Vi åkte runt en sväng med bilen, och sedan var det dax att rulla hemmåt...
När jag och älsklinge kom hem så låg vi och pratade i någon timme eller två och sedan så somnade vi båda...

Nu sitter jag här hemma och tråkar, funderar på att jag kanske ska försöka att jobba lite på mitt projektarbete, men vi får se...

Här är lite bilder från igår, jag och fru lundin var lite cam nördiga...
och sedan så är det bilder från pizzerian...

Webcam bilder!


Pizzeria bilder!!!


See Ya Later!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0