19.01.2010 fortsättning

Hello
Snart är klockan 22 och jag ska strax gå och lägga mig, är super trött och tror att jag kommer att sova gott inatt..
Idag har jag jobbat, till skollunch var det fiskburgare, alla ungar käkade massor men jag såg att det var en hel del bröd som kastades (det berode nog på att det var fullkornsbröd) men jag tykte inte att det var något fel på det...
Men det är nog bara principen att det är fullkorn...
Men en lyckad dag med många frågor och många svar..
Slutade kl 16.00 och då bar det av hem, idag har dom stängt av vattnet i badrummet så nu får man gå ut på gården för att avnända toaletten eller för att duscha...
Så jag och älskling gick ner för att dusch och det var helt okej, stort utrymme med dusch, toa och handfat...
Sen när vi kom upp igen så kollade vi på Ice Age 1, det var ett tag sen och det var mycket underhållande...

Fru lundin var även över och tog en kaffe med mig och familjen, mycket trevilgt och jag skulle höra av mig imorgon...
Så vi får se vad morgon dagen har att ge...
Nåja nu ska jag gå och sova, ses imorgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0