15.01.2010

Hello
Idag har det varit lungt, byggkillarna började att borra vid halv 8...
Jag har damsugit idag oxå och efter det så åkte jag till mammas jobb...
Därifrån åkte vi till farsta och tog en fika medans vi väntade på att mormor skulle ringa (hon var på vårdcentralen och kollade sitt blodtryck) sen åkte vi hem till henne och käkade middag...
Men nu sitter jag hemma och tar det lungt, jag tror att jag börjar att bli förkyld eller nått för jag har ont i hela kroppen och känner mig trött hela tiden...
Det suger och jag känner att jag inte vill bli sjuk =(...
När vi var hos mormor så träffade vi Gizmo (våran katt som bor hos mormor så länge när vi har stambyte) och det verkade som om hon trivdes...

Men tror du inte att man blev arg på byggkillarna, hur kan man göra något så korkat...
TÄNK ER FÖR NÄSTA GÅNG FÖR FAN!!!!
Nåja vi får se hur länge jag orkar att vara uppe idag...
See Ya Later!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0