14.01.2010 fortsättning

Hello
Nu har jag precis kommit hem etfer att ha tagit en tripp till västberga bilglas för att lämna tillbaka en pärm som jag hade lånat av dom men som jag inte har någon användning av längre...
Det var trevligt att träffa Elin och Élvis, och jag och Elin kom överens om att vi skulle ta och gå ut någon gång...
Roligt roligt, bara för att det sket sig för mig på praktiken så behöver man inte bli ovänner med folket som jobbar där...

Nåja efter att vi hade varit där (jag och fru lundin asså) så åkte vi till liljeholmen för att käka lunch...
Sen åkte vi till årstaberg för att vi båda skulle hem, så eftersom att min buss inte skulle komma för än om 7 minuter så gick jag med fru lundin till pendeln, när hon hade gått så var jag påväg till bussen...
Och hade jag inte tur, tror du inte att min morbror svänger upp och ska släppa av en jobbarkomips till honom i årstaberg, så jag fick skjus hem av honom...

så nu sitter jag hemma och kollar på TV jag ska nog plugga lite sen om en stund...
See Ya Later!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0