13.01.2010

Hello
Idag har det inte funnist så mycket att göra, jag ringde till Ryds glas idag igen men killen jag pratade med var för upptagen och bad mig att ringa imorgon igen...
Efter detta så har jag nog bara legat på soffan och kollat på TV..
Jag har fått haft högsta volymen på TV för att kunna höra något pga alla oljud som blir av arbetet i köket...
Så idag har byggkillarna börjat att borra och bryta, så de har stängt av vatten i köket men som tur är så har vi fortfarande vatten i badrummet...

Igår så kom Fru lundin över, hon var dock mycket trött och somnade på soffan...
Mycket söt när hon sover så jag tog bilder på henne...
Sen efter att hon hade tagit en power nap och jag hade kollat på ghost Wisperer så skulle hon iväg till Donken för hon ville ha en El maco så vi körde henne dit hon skulle sen åkte vi vidare till Raimos jobb...
 När vi kommer till raimos jobb så säger hen att han kanske måste till akuten, han hade nämligen fått två metall flisor i armen och i handen...
Så när han slutade så¨tog vi en tripp till huddinge sjukhus, där fick han såren rengjorda och även en stelkrampsspruta och lite antibiotika...
Sedan var det bara att åka hem och sova för natten, för då var jag jätte trött...
Men vi hade haft det roligt ialla fall på sjukan...
Sjuksyrran var jätte trevlig och roligt, och hon skrattade nog åt oss när vi var i undersökningsrummet...




Men men, nu ska jag nog fortsätta med att inte göra något, fortsatt trevlig kväll
See Ya Later!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0