12.01.2010

Hello
Idag känns det lite bättre, jag har tagit mig i kragen och ska inte deppa ihop totalt över nått som kommer att lösa sig...
Nu sitter jag hemma och väntar på att klockan ska bli dax, sen ska jag åka till skolan för att söka praktik...
Min mamma är nästan argare än vad jag är men hon är arg på skolan och hur det behandlar situationen...
Nåja, nu har Byggjobbarna varit här och bytt lås på dörren, så stambytet börjar imorgon, Så jag får visa hur allt ser ut under stambytet och hur resultatet blir, men det blir inte för än om 8 veckor typ..
Ne nu ska jag försöka att få upp fredrik ur sängen...

Tack fru lundin för att du satt och tröstade mig igår och även blev lite arg på köpet, jag ringer dig idag
Love Ya Girl!

bilder kommer upp lite senare från gårdagen har inte hunnit att ladda över dom till datorn...
See Ya Later!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0