12.01.2010

Hello
Nu har jag kommit hem från skolan, idag ringde jag till Rydas Glas men killen som jag blev hänvisad till var tyvärr inte där idag så jag skulle återkomma imorgon...
Så det gick bra och situationen börjar att ordna upp sig..
Snart kommer Fru lundin över och då får vi se vad som händer, vi kanske åker till liljeholmen och tar en fika tillsammans...

När vi slotade i skolan så åkte jag och jenni och käkade lunch och då provade vi ett nytt ställe som heter Sallad och sånt...
Mycket god mat och jävlar vilka mega portioner dom hade då, jag tog en Ceasar sallad och den var så stor att jag orkade inte att äta upp allt...
Detta är ett ställe som jag rekomenderar att ni provar att gå till, Sallad och sånt ligger i årsta ..

Imorse var ju byggkillarnar här och bytte lås på dörren, men nu när jag kom hem från skolan så fick jag en chock när jag kollade in i köket...

Förstår ni vad jag menar, dom har slitit ut två skåp redan...
Så nu börjar allt på allvar...

Bilder från gårdagen!





See Ya Later!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0