11.01.2010

Hello
Sitter hemma nu och ska börja att kolla runt efter en ny praktik plats, för idag när jag anlände till praktiken så berättade Chefen för mig och jenni att han inte ville att vi skulle vara kvar...
Hans anledning var att det var för mycket lek och förliten verksta...
Men det är inte sså jävla lätt att göra något när det inte finns nått att göra...
Men men jag kan inte ställa mig coh argumentera emot detta var hans beslut och endast hans...
Så imorgon ska jag åka till skolan för att sätta mig och söka ny praktik, jag ska även hjälpa jenni, men det gör jag gärna...
Mamma funderar på att ringa till rektorn på skolan och klaga på skolans falska marknadsföring...
med tanke på att skolan skryter med att de har bra och kontrolerade praktikplatser till alla elever och att det är skolan som fixar praktik till eleverna, BULLSHIT om jag får säga det själv...
Men nu vet jaag ialla fall hur det känns att få sparken, men teknist sett så har jag inte fått sparken för att jag var ju inte anställd men detta är ändå samma princip...
Jag vet inte om jag ska gråta eller skrika allt känns bara så jävla jobbigt och fel...

Men men igår kväll så åkte vi till christoffer och kollade på film och efter detta så åkte vi till kungens kurva och smällde lite smällare, men helt plötsligt så kommer polisen och då får man reda på att men igenkligen inte får smälla nu utan endast på nyår och utsatta tillfällen...
Så det var inget att tjafsa om, men poliserna var trevliga, de frågade till och med vad vi hade gjort under kvällen och sedan frågade de om filmen/filmerna var bra som vi hadde sett...
Vi började till och med att prata om baksällor och fyllor..
Det var ganska så komiskt...
 


See Ya Later!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sorry ingen kul det med praktiken men det känns som chefen var på dålig humör osh så fick du ta smällen

2010-01-11 @ 19:37:56
Postat av: emilia

men det var inte bara jag heller som fick gå en tjej till som också är praktikant...

Så det suger! ='(

2010-01-12 @ 07:38:19
URL: http://nooshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0