09.01.2010

Hello
Idag är det precis en månad kvar till min födelsedag, då fyller jag 19 år...
jag längtar =D

Nu på morgonen satt jag och tittade på Let´s Dance (reprisen) och jag blev bara så paff när Gudrun Schyman kliver upp på scenen och mina ögon bara sjönk ner på hennes ben....
Hon har ben som en tonåring och jag kunde inte sluta att stirra på dem, jag blev bara så Facinerad av att dom var så snygga..
Jag vände mig till min mamma och bara sa " shit vilka snygga ben hon har"

Tyvärr fanns ingen bild från programet...

Jaja vad ska jag hitta på idag då??
Några förslag?
Idag kommer Fru Lundin hem och jag har bara längtat...
Men vi får se om vi kommer att träffas idag annars så kommer vi nog att göra det imorgon...
Skriver senare
See ya Later!!!


Kommentarer
Postat av: Frida :)

Jaaa idag kommer jag hem och gör staden osäker igen :D mohahaha <3

2010-01-09 @ 15:11:35
URL: http://frulundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0