06.01.2010

Hello
Nu har jag kommit hem från en tripp ute med älskling, det enda negativa med trippen var att det var så j***a kallt ute och att det var batteri torsk i bilen så jag fick putta igång bilen...
Men allt gick bra ändå det var inte så svårt att knuffa på bilen ialla fall och det är jag glad över...
Men men, vi åkte över till Rubensson och tog en kaffe och sedan så ringde min syster och då ville dom ha skjuts in till stan från min bror...
Älskling utanför Rubensson

Så då åkte Älskling hit hem och släppte av mig och sedan åkte vidare hem till min bror där dom befann sig...

Spenderat dagen med att städa rummet och lägeheten!
-Städat rummet
-Damsugit rummet
-Damusgit hela lägenheten
-Torkat golven i hela lägenheten
-Tvättat
-Diskat
-Bloggat
Sedan när allt var klart så satte vi oss i soffan och då la sig Linns katt Alice i Älsklings knä och myste med honom...

Imorgon så börjar Älskling att jobba igen efter jul-ledigheten, och på Fredag så har jag upprop i skolan kl 9.00 och sedan så börjar praktiken igen på måndag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0