04.01.2010

Hello
Idag har det inte hänt så mycket, jag har bara legat på soffan och kollat på TV ..
Men ibland är det ju skönt att bara sitta och slappa en hel dag...

Igår så vet jag inte vad som hände, jag la mig på sängen en stund sedan efter ett tag så skulle jag gå ut och röka och när jag stog på loftgången så började jag att skaka och kallsvettas...
Så när jag kom in igen så la jag mig på sängen igen och bara däckade, kl var då 21 jag vaknade upp igen kl 23...
och då kunde jag inte somna om så jag satte mig och tittade på Tv med älsklnig och det slutade med att jag gick och la mig ca 1 eller 2 på natten....

Så man får se vad som händer ikväll (om det händer nått ikväll)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0