26.02.2010

Hello
Idag har varit en ganska så händelselös dag, min yrkesvägledare ringde idag och berättade att jag har en praktikplats, så j***a awsome...
Så jag börjar på praktiken den 8 mars och jag är bara för lycklig...

Nåja, igår så åkte ju jag och sara till liljeholmen och shoppade och jag hittade en del saker som fick följa med mig hem...


Tunika/lång t-shirt
Två par leggins
Underkläder
Ansikts skrub och kräm
Diadem
Smink och Sminkborttagning

Sen när vi åkte från liljeholmen så åkte vi till kinan i örby gör att äta lite middag
(och delvis för att jag hade tjatat om kina mat i en vecka nu)
Så jag och älsklingen och sara satte oss och käkade, super gott!

Och medans vi väntade så satt vi och kollade in alla vitsar som dom hade i slutet av menyn och då hittade vi denna som var bara för bra!!!

Efter middagen så åkte vi vidare och spelade bowling, detta var sjukt roligt och jag garanterar att vi kommer att göra detta igen snart...


Så såhär såg min gårdag ut, och nu ska jag ta och duscha...
See Ya Later!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0