25.02.2010

Hello
Nu sitter jag i soffan och njuter av en kopp te, medans jag väntar på att miss sara ska komma över och ta en kopp kaffe med mig och snacka lite skit...
Sen efter detta så ska vi ta en tripp till liljeholmen för lite shopping, eftersom att lönen kom idag så har man ju lite pengar på kontot så det är nice...
Men prio ett är att köpa nya leggins eftersom att mina gamla är trasiga..
Så det känns ju skönt att jag slipper att gå runt i gamla trasiga leggins...

Idag har jag varit i gullmarsplan för att besöka banken och efter detta så gick jag förbi espressohouse för att köpa en stor vanilla latte, super gött!!

Sen var det bara att åka hem och vänta på sara...
Så vi får se vad som följer med mig hem från liljeholmen =P

See Ya Later!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0