24.02.2010 fortsättning

Hello
Nu är jag hemma och jag känner en lättnad över mötet idag på Ryds glas...
Dom skulle höra av sig imorgon till min yrkesvägledare och om allt går vägen så börjar jag på nya praktiken den 8 mars...
Me So Happy!!!
Så allt gick bra och det var en mycket positiv respons från killen vi pratade med och han ville prata om vad vi kunde och hur långt vi kommit, så det var mycket roligt...
 Sen när jag kom hem så möttes jag av målaren som börjat att spakla väggarna i badrummet och inne på lilla toan, och imorgon så skulle han börja att måla, sen på fredag så kommer plattsättarna, så detta var ännu en god  nyhet idag...
Och inte nog med det så hittade jag ett brev till mig bland posten som kommit, och detta va mitt lönespec, så imorgon så ska jag åka till banken...
Nice, min dag kunde inte bli bättre...
Jag har nästan bara pratat om Ryds glas sen jag kom hem och detta är ju ett bra tecken...
 
Ne detta får vara allt för idag, god natt och sov gott!!

See Ya Later!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0