22.02.2010

Hello
Idag har jag faktiskt gjort nått vettigt, jag har diskat och gått upp till centrum...
När jag gick upp imorse så möttes jag av ett berg med disk och då kände jag att ne detta får inte bara vara kvar...
Så då började jag att diska och det tog nog inte mer än 10 minuter att diska upp allt, och det känndes jätte bra när jag var klar...
Sen när mamma kom hem från jobbet så kollade vi vad vi skulle käka till middag, och idag blir det kyckling i jordnötsås med en gnutta chili i, super gott...
Men men vi kollade så att vi hade alla ingridienser hemma, men det enda som saknades var kokos mjölk, så jag tog en tripp upp till centrum och köpte kokos mjölk och gräddfil...
Så nu har vi börjat att tillaga middagen...


Efter middagen så kommer fru lundin över och då ska vi baka cupcakes...
Im so happy!!!
Så förhoppningsvis så blir dom fina, men bilder kommer upp senare...

See Ya Later!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0