20.02.2010

Hello
Nu sitter jag hemma och njuter av värmen som finns för att innan dess så var jag, mamma och roger i liljeholmen och kallade runt lite, och det är så himla kallt ute...
Det är ca -13 grader kallt...
Man känner att fingrarna vill frysa till is bara när man ska ut och röka...
Inte coolt!

Men men igår efter mitt inlägg så satt jag och La Familja och njöt av lite öl men efter en  stund så ringde älsklingen och frågade om jag ville följa med och bowla, och det är ju klart att man säger ja...
Så dom kom och hämtade mig och så åkte vi till Rock n Bowle, och det var sjukt roligt att bowla och lyssna på rock musik på samma gång...
Nice nice..

Sen när vi skulle hemmåt så åkte vi en sväng, och så plötsligt så säger christoffer "nu glider vi" och så fick bilen sladd..
Så vi drämde in i trottoar kanten, så det blev en liten bula på fälgen...
Men sen när han släppte va oss så ringde älsklingens mobil och då var det christoffer som hade fått sladd igen och glidit in i en snödriva, så halva bilen var inne i snödrivan..
Men som tur var så kom det en kille i en BMW och drog loss honom...

Men men snart ska jag ta och käka middag, och idag blir det hemma gjorda hamburgare med pommes, Mums!!!

See Ya Later!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0