19.02.2010 fortsättning

Hello
Jag HATAR sl!
Det tog mig ca en och en halv timme att ta mig till skolan, och i vanliga fall så tar det ca 26 minuter...
För det första så var bussen 10-15 minuter sen .
Sen när jag väl kom till gullmarsplan så fick jag vänta ca 20 minuter på att tunnelbanan kom.
Sen så när jag väl var på tunnelbanan så kom man inte mer är 300 meter sen var det stopp, det tog fan 10 minuter att åka mellan en station till en annan..
Men sen när tunnelbanan väl nådde nästa station så var det stopp igen, så jag väntade i 10 minuter sen orkade jag inte mer så jag gick den sista vägen till skolan, och det var så jä**a kallt och jag var även så jä**a arg på att varje år ska vara krångel med bussar och tunnelbana så fort som snön faller..
Så varför gör ingen nått åt saken?
Vi har haft tunnelbaner i sverige i många år nu och varför är det samma veva varje år?

Skit samma, idag när jag väl kom till skolan så var det dax för kultur och stilhistoria, detta gick bra och sedan var det lunch...
Klockan 12 så var det dax för design och jag fortsatte med mitt arbete...


Sen vi halv 2 så fick jag sluta och då bar det av hemmåt för att värma mig med en kopp te och lite soff sittande...
Men nu ska jag bara ta det lugnt, och se vad som kommer att hända ikväll...

See Ya Later!!!


Kommentarer
Postat av: Brageadele

Wonderful site. Please continue this great public service.

2010-12-10 @ 13:39:42
URL: http://brageadele.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0