17.02.2010 fortsättning

Hello
Nu sitter jag som jag brukar och tar det lugnt med familjen, och innan detta så satt jag och roger samt louise och spelade ett familje spel som heter Tjuv och Polis..
Jag tyckte att det var skit tråkigt men jag tror också att man måste vara fler så blir det roligare..
Men men ´tidigare idag så var det engelska som var på schemat och vi kollade på en film som hette Billy Elliot, och jag tycket att den var bra, så den är se värd...

Jag frågade nyss min mamma om jag får baka Cupcakes, och hon kollade bara på mig..
Men jag kommer nog att baka, men inte just nu kanske imorgon eller så blir det efter löning...
Varför jag fick ideén var för att jag satt och klollade in lite olika bloggar och ca 2 av 8 har bakat, och dessutom så har jag alldrig smakat cupcakes och dom ser ju super goda ut...
Så nu har jag bestämt mig, nån dag så ska jag baka cupcakes..


Imorgon så är det lång skoldag och på schemat så ligger det:
Projektarbete
Idrott
Konst- och stilhistoria
Religion


Så imorgon så kommer jag att vara hemma efter klockan 2 eller 3 tror jag...
Så då kommer jag att uppdatera...
See Ya Later!!


Kommentarer
Postat av: Frida :)

lägg ut bilderna från förrgår :D:D

2010-02-17 @ 23:31:45
URL: http://frulundin.blogg.se/
Postat av: emilia

dom ligger på mig bdb så kolla där

2010-02-18 @ 07:15:00
URL: http://nooshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0