16.02.2010

Hello
Nu sitter man och tar det lugnt i soffan med familjen, men det negativa är att jag känner mig jätte grinig...
Varför? Jo för att när jag var nere och duschade så hann jag inte mer än att blöta ner mig så blev det iskallt, så det slutade med att jag fick skölja av mig allt shampoo och tvål med iskallt vatten...
MORR!!!!
Men men vad ska man göra...

Snart så ska jag och familjen mumsa i ooss lite revbensspjäll och softa framför TV:n, myket mysigt..
Sen efter detta så ska jag gå och lägga mig på sängen och läsa min bok som jag lånade av fru lundin..

Imorgon så är det skol dax, jag har min engelska lektion och sedan ska jag hem och städa mitt rum och eventuellt tvätta...
Juste btw så ringde min utbildningssamordnare idag och han berättade att jag ska till Ryds glas på möte nästa vecka, så nu börjar det att hända saker och man får ju hoppas på att jag får en plats där..

See Ya Later!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0