15.02.2010 fortsättning

Hello
Nu är jag hemma efter en dag på jobbet, jag jobbar ju extra på mammas jobb om det är någon som är sjuk eller liknande, så idag var det en tjej som vabbade…
Och som jag skrev tidigera så skulle jag ta ett foto på mig när jag har jobbkläder på mig…
(varning! Inga snygga kläder)

Men men efter att arbetsdagen tagit slut så åkte jag och mötte fru lundin i Älvsjö, därifrån gick vi och handlade lite grejer till middagen sedan promenerade vi hem till henne…
Efter en god middag med mycket prat och skvaller så var det dags för fika, då blev det kaffe och buller, Mums!Och som man säger ”när man har roligt så springer tiden iväg” eller nått, och plötsligt så var klockan 20 och det var dags att vandra hemmåt…
När man ska gå bara raka vägen från fru lundin till mig så tar det ca 15-20 minuter men denna promenad tog ca 1 timme istället, för vi tog en och annan omväg…
Men det var bara för skönt att vara ute och gå och bara snacka lite om allt och inget..

Ne nu ska jag ta och lägga mig på sängen och läsa boken som jag lånat av fru lundin, Snabba Cash och jag tänker även lyssna på musik i mina snygga skullcandy hörlurar..

 Men imorgon så blir det jobb ingen, så jag kommer att gå upp samma tid som idag…

Så god natt och sov gött på er alla där ute..

See Ya Later!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0