14.02.2010

Hello
Glad alla <3 dag på er alla..
lIgår så kollade jag och familjen på melodifestivalen, men jag tyckte att alla bidragen sög, så jag ställer bara en fråga...
Varför ställde inte Glada Hudik upp som ett bidrag istället?
Jag tyckte att Glada hudik gjorde ett bättre framträdande än vad alla andra bidrag gjorde tillsammans...

Men men vad ska man göra..

Idag så kommer min bror och hans tjej över på en fika, mycket trevligt...
Det blir som ett försenat födelsedags fika..
Igår skulle jag och älskling åkt till min pappa och ätit middag men pappa ringde på förmiddagen och berättade att han var förkyld och att det inte var en bra idee att vi kom över, istället så skulle han lägga sig ner och dö på soffan...

Men men snart ska jag ner och duscha, och sedan göra mig iordning...
See Ya Later!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0