12.02.2010

Hello
Idag har jag och mamma varit aktiva ialla fall, vi har plockat upp allt som skulle stå i köket och ställt upp allt dr det ska stå...
Plus att vi har plockat ut både kalles och louises rum från grejjer som vi ställt in där på grund av stambytet för nu ska dom börja att bo här igen...
För vi tror att om ca 2 eller 3 veckor så borde stambytet vara klart, och jag kan inte fatta att vi går in i 5:e veckan med stambyte nu, och det ska ta max 8 veckor...
Så det är ju skönt att det är klart snart, men det har absolut inte varit så jobbigt som jag trodde att det skulle vara...
Nåja, idag har jag även kollat på Vampyre diaries och jag tycket att det var skit bra och jag hoppas att det inte är som en serie som spårar ur som till exempel Lost eller Prison Break, så man kan ju alltid hoppas...

Imorgon så ska jag och älsklingen åka till min pappa och äta middag med dom, som en liten grattis middag för mig...
See Ya Later!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0