10.02.2010 fortsättning

Hello
Idag åkte jag till jobbet, men efter två timmar så var jag tvungen att åka hem för att jag inte mådde någe vidare...
När jag väl kom hem så gick jag och la mig och sen sov jag fram till middagen, inte så bra men det sjuka är att jag fortfarande är jätte trött, så nu ska jag vara hemma och bara ta det lugnt och hoppas att det går över till helgen för då ska jag och älsklingen åka hem till min pappa för att käka middag med dom, men bara om jag har blivit bättre..

Men men just nu för till fället så är det snut pådrag i östberga/partihallarna med blåljus och hundpatruller...
Så det är väl något skumt pågång...=/

Nåja, nu ska jag fortsätta att titta på en skräckkomedi på Tv4 film som heter Besatt...
Så tills vidare ha en bra kväll och sov så sött
See Ya Later!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0