06.02.2010

Hello
Nu är jag hyfsat vaken, jag har spenderat min morgon med att titta på filmen Twilight och jag tycker att den är så bra..
Jag längtar till New Moon kommer ut på DVD då ska jag köpa den och sen är det bara att vänta på eclips premiären...=D
Nå jag jag vaknade 10 över 10 och upptäckte att älsklingen fortfarande låg och sov, så jag frågade honom,
Jag- älskling skulle inte du jobba idag?!
Älsklingen- jo.
Jag - då började du för 10 minuter sen!=O
Älsklingen- SHIT SHIT SHIT, JÄLVLA SKIT!!!!

Och med att han mumlar (shit shit shit) så flyger han upp ur sägen klär på sig ger mig en puss och springer sedan mot dörren...
Så kan det gå när inte haspen är på som man säger, Han försov sig pga att han hade glömt att ställa klockan i går kväll...
Men men jag pratade nyss med honom och han var så himla rastlös just nú för att han inte hade ett skit att göra...
Men då är det tur att han slutar kl 2 idag, så sen när hhan ringer ska jag sätta på en kanna med kaffe så skulle vi fika lite tillsammans...
ME LIKE!!!
Nåja idag har jag inget planerat så vi får se vad som kommer aatt hända, men jag tror att det bara blir att ta det lugnt så att min hosta inte blir värre...
See Ya Later!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0