05.02.2010 fortsättning

Hello
Nu är jag hemma igen efter att ha varit ute och åkt runt med min älskling och polarna....
skola idag som sagt och idag så startade vi en ny uppgift i designen, jag ska designa och ev bygga en brukningsbar sak av retur producter, jag tycker att detta kommer att bli skit kul men ni kommer endast att få se när jag är klar det enda jag kan berätta är att det har med bildäck och läskburkar att göra sen får ni ju ta och gissa men jag tror att det kommer att bli hur snyggt som helst...

3 dagar kvar och jag längtar, snart blir man nitton...=D

Ne nu kommer bilderna från igår, enjoy!


Ne nu ska jag gå och lägga mig för jag känner att jag inte mår nå vidare, men vi ses imorgon...
God Natt Sov Sött..
See Ya Later!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0