03.02.2010

Hello
Nu sitter jag hemma och väntar på att det ska bli middag, jag är lite hungrig efter en dag med jobb..
Idag har jag jobbat igen, men imorgon så kommer det inte att bli något jobb, på grund av att jag ska till skolan och ha lite teori, inte jätte kul men det är ett måste och det ska bli roligt att träffa klasskompisarna oxå för den delen...
Snöstorm på ingång så vi får se hur det kommer att bli att ta sig till skolan imorgon då, det kommer att bli ett äventyr i sig det oxå..

Men man får ta dagen som den kommer...

Min älskling har inte kommit hem än för han håller på att fixa med bilen inför besiktningen, och det är ju bra så får man hoppas att den går igenom den prick fri men det är ju en bil på miljonen som gör det...=P

Jag kollade in Kissies blogg och det visade sig att hon nu har vågat att genomgå sin bröst operation nu då, men jag vet inte om jag tycker att det är okej att operera brösen (och den övriga kroppen) innan man har fått barn, speciellt när man är tjej/kvinna...
Men men det var hennes val...=?

See Ya Later!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0