01.02.2010

Hello
Nu har jag precis kommit hem efter att ha varit hemma hos min mormor och käkat middag, det blev spagetti och köttfärssås, yummy!
Jag fick mysa med min älsklade kisse Gizmo, som bor hemma hos mormor under tiden då vi har stambyte...
Jag vick ett jätte gulligt gosedjur av min underbara mormor...

Idag har jag jobbat med min mamma oxå och det är inte fel, får ju extra pengar och pengar kan man aldrig få för mycket av...=D
som denna månad när jag gick och shoppade, kommer kanske att bli shopping nästa månad oxå...
Plus att jag fyller år om 7 dagar, yay me!
Och då får man presenter och kanske lite pengar oxå...=D
Men man vet ju inte ska inte säga att jag kommer att få pengar jag kanske får en super fin present oxå och det är ju inte fel det heller....
Men men nu ska jag kanske gå och lägga mig för jag känner mig helt slut men jag kanske lägger mig och läser en bok oxå...
See Ya Later!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0