25.12.2010

Hello!
Ligger i soffan nu och kollar på TV, mest kollar jag på 5:an för nu går massor med roliga filmer snart börjar "Happy feet" så man får väl se om den är bra...
Kanske Kanske inte?

Men nu tänkte jag visa er vad jag fick i julklapp i år...

I år fick jag följande: godis, biopresentkort, myskläder med betty boop på, hud-och duschkräm, en digitalkamera och en liten kameraväska samt ett minneskort till kameran på 4 GB

Mee soo happy, jag gillade mina presenter men mest så gillade jag kameran som jag fick av min älskling...
Han skämmer bort mig så mycket...
Tack för alla presenter...

Här kommer lite bilder från julaftonen hemma hos min pappa...


Detta var min jul ialla fall...
nu ska jag kolla på happy feet...
See Ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0