22.12.2010

God Morgon!
Nu sitter jag i soffan och har nyss ätit frukost med l familja...
Kalle och louise har nu åkt hem och jag har nyss även fixat med mamma lite mer knäck innan dom åkte...
Idag kanske jag och mamma ska göra chokladtryffel men det får vi se om det blir av...

Sedan vet jag inte vad jag ska hitta på idag, älsklingen ligger fortfarande och sover...
Och jag vet inte hur länge han ska sova men det märker man väl...

Imorgon ialla fall så ska jag hämta min jacka från skräddaren, och då kommer den att vara hel och fin...
Sådär lagom till julafton...
Vi får även se om jag kommer att åka och iförskaffa mig en julklänning som jag kan ha på fredag hos pappa...
Men det beror ju på om min lön har kommit in på mitt konto imorgon eller inte...
Men det ska ju komma ett lönebrev idag och då får jag ju se hur mycket jag får denna månad...
Jag jobbade ganska mycket så jag tror att det blir en slant ialla fall...

Ne nu kanske jag ska kolla påå den nya karate kid filmen som mamma har köpt...
Får se om den är bra eller inte....

See Ya !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0