14.12.2010

God morgon!
Idag är det 10 dagar kvar till julafton...
Jag har handlat alla julklappar och känner mig redo nu...
Igår så jobbade jag med mamma i köket, vi slutade klockan 15 och åkte direkt till farsta....
Gissa när vi kom hem...
Vi var ialla fall hemma klockan 19...
Så vi var en stund i farsta...

Idag ska jag jobba i köket igen, mamma pratade med mats och jag ska vara i köket till onsdag sedan kommer jag nog att vara på viveln...

Jag måste bara berätta vad älsklingen har gjort med våran volvo...
Han och grabbsen har gått till clas olsson och handlat julbelysning och sedan satt den på bilen...
Så nu lyser bilen i blått och lila ...
Så bilen önskar edera alla en riktigt god jul....

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0