10.12.2010

God morgon!
Snart är  det dax att åka till jobbet...
Idag så serveras det wallenbergare med hemma gjort potatismos...
Så det kommer att bli lite att lägga upp i bläk idag...
Min soppa igår blev jätte bra jag fick mycket bra respons tillbaka och det gjorde mig jätte glad...

Idag efter jobbet ska jag kanske handla lite mat till på lörsdag...
Jag ska nämligen hålla i en middag till 6 personer...
Varför?
Jo för att min kompis Raimo fyller år idag så jag tänkte att det skulle vara roligt att bjuda på lite god mat..
Så det kommer att bli:
Förrätt: blomkålssoppa
Varmrätt: Kycklingfile med klyftpotatis
Efterrätt: Chokladpannacotta med hallon
så vad tycker ni låter det som en bra meny...
Det märker vi väl...
jag ska göra en vegetarisk Varmrätt oxå till saras kille...

Ne nu ska jag dicka mitt kaffe sen ska jag gå...
See Ya !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0