09.12.2010

God morgon!
Nu sitter jag och dricker mitt morgon kaffe...
Om ca 20 minuter ska jag åka till jobbet och jobba...
Idag är det jag som tillagar dagens mat...
Och idag ska det bli köttsoppa...
Ganska enkelt...
Så det ska nog gå utmärkt...
Jag kommer ju att få massor med hjälp av lotta (husmor) som kommer att stå mittemot mig i köket och tillaga allergimaten...

Imorgon är det FREDAG!!!!
Inte så tråkigt alls..
Ihelgen ska jag och älskling åka till farsta och införskaffa lite julklappar till släkten samt kanske nått litet till vännerna...
Men jag vet inte vad jag ska köpa men det får vi ju se när jag kommer till farsta centrum...

Denna ju kommer jag och älsklingen att fira hos min pappa...
Det kommer att bli trevligt...
Men vad ska man köpa till pappa och hans sambo då????
Vi får se, vi får se...

ne nu ska jag gå och dricka upp mitt kaffe och sedan är det dax att åka till jobbet....
See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0